Politica de Retur


LA MAISON DU JARDIN EU S.R.L. ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si legislatiei in vigoare.


Exercitarea dreptului de retragere:


1. In magazine online:


Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor lor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare. 


Termenul de 14 zile intra in vigoare in momentul in care consumatorul intra in posesia fizica a produselor.   


Consumatorul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere. 


Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionare fizica a produselor, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, in afara  cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit (costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile);

 

In situatia in care consumatorul a ales alta modalitate de livrare a produselor decat cea standard oferita de LA MAISON DU JARDIN EU S.R.L. suma rambursata este egala cu pretul platit de consumator, mai putin costurile suplimentare. 


Restituirea sumelor incasate, in cazul in care clientul nu doreste un alt produs se va face astfel:

a) catre persoane juridice – prin banca.

b) catre persoane fizice:

- in numerar - pentru sumele platite in numerar, in magazine indiferent de suma;

- in numerar – indiferent de metoda de plata – pentru sume mai mici de 300 lei;

- prin banca – pentru sumele platite cu OP sau Card – pentru sumele mai mari de 300 lei;

- prin banca/in numerar, conform solicitarii clientului – pentru plati ramburs.


Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile. 


Pot fi returnate produse care:


- nu depasesc termenul de 14 zile de la data primirii;

- corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;

- nu au facut obiectul unei comenzi speciale;

- nu au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

- nu prezinta urme de lovire, deteriorare, nu prezinta urme de uzura si nu fac parte din categoria produselor care prin natura lor, nu pot fi returnate;

- sunt in termenul de valabilitate/garantie (nu expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate);

- produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire);

- sunt insotite de accesoriile apartinand produsului;

- produsele returnate sunt in stoc si din acelasi lot.


Nu acceptam returul produselor perisabile, produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid conform art.16 din OUG 34/2014.


Plantele NU se returneaza si NU se inlocuiesc.


Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.


Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).


2. In magazine offline:


Pentru produsele ridicate de catre cumparator direct din magazin, intrucat cumparatorul are posibilitatea de a verifica produsul in mod direct, NU se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.


Pentru alte informatii legate de returul produselor puteti apela la numarul de contact: +40.735.226.533.


CONDUCEREA SOCIETATII